FAQ

Betalen

In de winkel

In onze winkel kun je betalen met cash (euro) en Bancontact.

Online
Online kun je veilig betalen met Bancontact, Ideal of creditcard.

Bij levering
Je kunt contant betalen bij de levering. Als het niet lukt om contant te betalen, kunt u overschrijven naar onze rekening voor dat de goederen geleverd worden en een betaalbewijs tonen aan de monteur.

Of u kunt ook langskomen in onze winkel om met bancontact te betalen.

Je kunt betalen op het volgende rekeningnummer:
BE72 3631 9752 8416

Bij een online bestelling betaal je direct het volledige bedrag.
Bij een bestelling in de winkel betaal je een voorschot en bij de levering het nog openstaande bedrag.

Nee, je kunt bij ons niet op afbetaling kopen.
We verwijzen je hiervoor door naar je eigen bank.

Levering

Levering van onze artikelen is mogelijk in België, Nederland en Luxemburg

We leveren gratis aan huis, binnen een straal van 50km van de winkel.

Voor leveringen buiten een straal van 50km kost verzending 30 of 50 euro.

Als u online beddengoed koopt, worden ze verstuurd met Bpost. De verzendtarief verandert van artikel tot artikel.

Jazeker. Wij hebben onze eigen montageservice die uw spullen voor u in elkaar kan zetten.

 

Als de bestelde artikelen op voorraad zijn zijn ze direct leverbaar binnen 1 week. Zo niet hebben we een levertermijn van 2 à 4 weken voor de meeste artikelen.

Duurt je levering langer dan verwacht? Maak je geen zorgen, we zijn je niet vergeten.

Waarschijnlijk duurt het produceren van je bestelling langer dan verwacht. Als je graag meer details wenst, neem dan contact op met onze klantendienst.

We nemen je oude matras graag mee. Laat het ons weten en bezorg ons zeker ook de afmetingen van je oude matras. Zo kunnen we de nodige ruimte in onze bestelwagen voorzien. We nemen je oude matras dan meteen mee wanneer we je nieuwe matras/boxspring komen leveren. Gelieve er wel voor te zorgen dat je oude matras klaarstaat op het gelijkvloers aan de voordeur. Je oude matras mag zeker niet nat zijn. Onze chauffeurs kunnen de natte matras weigeren om mee te nemen.

Matrassen bevatten heel wat onderdelen die na recyclage een nieuw leven kunnen krijgen. De veren worden opnieuw verwerkt in de metaalindustrie en van schuim- en latexvullingen worden bijvoorbeeld vloer- en stalmatten gemaakt. In welke staat je matras zich ook bevindt, er valt altijd nog iets te recycleren!

Over garanties en schade

Op al onze artikelen krijg je gegarandeerd 2 jaar fabrieksgarantie. Merk je binnen die tijd een defect op dat te wijten is aan een productiefout en heb je de artikelen tot dan correct gebruikt, dan laat je ons dat best zo snel mogelijk en schriftelijk weten. Zo kunnen we het nodige doen om het artikel te herstellen of te vervangen.

Al onze slaapartikelen worden met de grootste zorg opgeslagen, verpakt en getransporteerd. Het kan echter altijd voorvallen dat ze tijdens deze processen onbedoeld beschadigd geraken. Controleer daarom altijd de staat van je bestelling bij levering. Eventuele beschadigingen dien je ons binnen de 7 dagen en schriftelijk melden zodat we kunnen nagaan welke stappen we verder kunnen ondernemen.

Heb je een klacht? Laat het ons weten via info@dreambedding.be. Stuur altijd minimaal 3 foto’s mee waarop de klacht duidelijk is te zien en een foto van je bestelbon. Wij bekijken de klacht en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Winkelwagen
×